Amíg vársz ez is érdekelhet:
A futómű a nagyobb sebességnél is jól teljesít, kellemes és nyugodt közeget biztosít az utasok számára. Ennek ára azonban az, hogy a vezetési élmény nem különösebben izgalmas – bár nem annyira „élettelen”, mint például a Hyundai Kona, a Renault Megane E-Tech és a Cupra Born sokkal élénkebb viselkedést nyújtanak, miközben nem áldozzák fel a kényelmet. A puhább hangolás következtében nagyobb útegyenetlenségek vagy hullámzások esetén érezhetővé válik a jármű tömege, mivel a rugózás és a lengéscsillapítás nem mindig képes tökéletesen kordában tartani az erőhatásokat. Ez egyértelműen egy kényelmes, nyugodt tempóra hangolt autó.
Autópályán a lágy hangolás ismét előnyt jelent: az EV3 kiválóan alkalmas hosszabb távok kényelmes megtételére. Bár 100 km/h fölött kissé csökken a gyorsulás dinamikája, a motor nyomatéka még így is elegendő ahhoz, hogy az autó otthonosan mozogjon az autópályás forgalomban. A gördülési zaj valamelyest fokozódik a sebesség növekedésével, de például a Cupra Bornhoz képest így is csendesebb marad.