Megtekintés 91

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Az elektromos motorhoz egy 54 kWh-s akkumulátor (valójában 50,8 kWh használható) tartozik, ami a felszereltségtől függően akár 250 mérföldes (kb. 400 km) hatótávot biztosít. Ez 48 mérfölddel több, mint amit a korábbi DS 3 Crossback Electric tudott, köszönhetően a nagyobb akkukapacitásnak.

Gyors DC-töltéssel 100 kW-tal tölthető, így 10–80%-ra kb. 30 perc alatt feltölthető. Otthoni 11 kW-os fali töltővel ez kb. 5,5 órát vesz igénybe. Hőszivattyú is alapfelszereltség.

A DS 3 futóműve meglehetősen szokványos: elöl McPherson rugóstagok, hátul csatolt hosszlengőkar, tekercsrugóval – bár a 2022-es frissítés során 10 mm-rel csökkentették a hasmagasságot.

A külső dizájn – mint mindig – ízlés kérdése. A frissítés új fényszórókat és szélesebb hűtőrácsot hozott, több fekete és króm elemmel. De szerintünk a végeredmény nem olyan látványos vagy karakteres, mint amire számítani lehetne – főleg a frissebb, modernebb elektromos vetélytársak mellett.

Az utóbbi időben több ügyesen kialakított, meglepően praktikus kis villanyautó jelent meg a piacon. Ezekhez képest a DS 3 – amely papíron kényelmet, felnőttek számára is alkalmas hátsó üléseket és tágas, világos utasteret ígér – ma már kissé lemaradottnak tűnik, mert a gyakorlatban ezekből nem sokat teljesít igazán.

Az első sorban a vezetési pozíció csak enyhén emelt, és bár ez jó kilátást adhatna, a beszállás nem túl elegáns: magas küszöbön kell átemelni a lábad, ami kényelmetlen lehet. A tesztelt, csúcskivitelű Opera változatban puha, bőrkárpitozású ülések voltak, külön állítható fejtámlákkal, masszázsfunkcióval és deréktámasz-állítással. Ugyanakkor hiányzott az ülőlap hosszabbításának vagy dőlésszögének állítási lehetősége, és az oldaltámasz is gyenge – így összességében nem nyújtottak igazán jó tartást.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük