Amíg vársz ez is érdekelhet:
Természetesen sajnálatos, hogy az ë-C3 kényelmét átszövő légkör nem teljesen átható. Alacsonyabb sebességnél kissé hiányzik a rugózás elszigeteltsége, ezért az első- és hátsó tengelyek erősebben dobolnak a keményebb szegélyeken vagy a csatornafedőkön, és ha kapkodva átmegyünk egy fekvőrendőrön, akkor az autó érezhetően visszarúg a talajra, amit a Citroën inkább alacsony visszafutású csillapítással próbál ellensúlyozni.
A futómű a márka nagyobb modelljeiben is alkalmazott hidraulikus szilenteket használja, emiatt lágyabb rugókat és csillapítókat kapott, és a hidraulikus ütközőket használja arra, hogy a nagyobb ütéseket tompítsa.
Azonban, főleg nagyobb sebességnél, ez a megközelítés nem mindig hatékony. Érezhetünk például élesebb összenyomódásokat, amelyek átdübörögnek az ülésen, míg más olyan útegyenetlenségek, amelyeket a jobb hangolású versenytársak simán elnyelnek, itt meg tudják rázni az autó karosszériáját, ami enyhe billegést, pattogást és dobogást eredményez az úton. Ez talán bájos, de objektíve nem tekinthető dicséretesnek.