Amíg vársz ez is érdekelhet:
Az adaptív lengéscsillapítók alapfelszereltségként járnak ehhez a modellhez, így – ellentétben az előző Megane RS generációval – lehetőség van arra, hogy a futómű feszességét csillapítsuk, és ezzel a Renaultsport változat közelebb kerüljön a normál Megane kényelmi szintjéhez. Ez egy hatalmas előrelépés azok számára, akik nem kizárólag versenypályán, hanem a hétköznapokban is használni szeretnék az autót. Emellett egy másik fontos technológiai újdonság a négykerék-kormányzás, amely jelenleg egyedülállóvá teszi a Megane RS-t a forró ferdehátúak mezőnyében. Ez a rendszer úgy lett tervezve, hogy alacsony sebességnél növelje a manőverezhetőséget, míg nagyobb tempónál stabilabbá tegye az autót. Örömmel lehet megállapítani, hogy ez a megoldás valóban működik: az autó kanyarokban agilis, jól követi az íveket, és még élvezetesebbé válik vele a vezetés, noha a rendszer némi extra súlyt is jelent, ami érzékelhető, de nem zavaró mértékben.
Ahogy a korábbi generációknál, úgy ennél a szériánál is elérhető a standard RS változat, valamint a Cup kivitel, amely a sportosabb vezetést előnyben részesítőknek szól. A Cup csomag merevebb felfüggesztést és mechanikus önzáró differenciálművet kap, így jobb tapadást biztosít kanyarokból kigyorsítva, és intenzívebb, pályaorientáltabb vezetési élményt kínál.