Megtekintés 76

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A töltési sebességek nem túl lenyűgözőek, de ebben a kategóriában teljesen elfogadhatónak számítanak. A Renault 100 kW-os csúcstöltési teljesítményt ígér – ugyanannyit, mint a Ford Puma Gen-E és a Stellantis csoport különféle kompakt SUV-jai, valamint valamivel gyorsabb, mint a MINI Aceman. A gyakorlatban azonban legfeljebb 65 kW-ot sikerült elérni egy 150 kW-os töltőn, amikor az akkumulátor körülbelül 40%-os töltöttségi szinten volt. A jó hír, hogy ezt a sebességet szinte 80%-ig stabilan tartotta.
A Renault 4 egyik különleges funkciója a járműből való energiaellátás (vehicle-to-load, V2L) lehetősége. Ez azt jelenti, hogy egy adapter segítségével külső eszközöket is lehet róla tölteni. A rendelkezésre álló teljesítmény 3,7 kW.
Modell – Akkumulátorméret – Hatótáv – Biztosítási kategória
Renault 4 E-Tech – 52 kWh – 247 mérföld – 27-es kategória
A Renault 4 három felszereltségi szinten érhető el, de csak kétféle biztosítási kategóriába sorolják őket. Az Evolution modell a 28-as csoportba tartozik, míg a magasabb felszereltségű Techno a 27-esbe – feltehetően azért, mert ehhez már elöl is jár parkolóradar. A csúcsmodell, az Iconic szintén a 28-as kategóriába esik. Ezek az értékek kissé magasnak számítanak, különösen ha figyelembe vesszük, hogy a Ford Puma Gen-E a 18-as és 19-es kategóriákban található.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük