Megtekintés 332

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A fékrendszer hangolása sem problémamentes: alacsony sebességnél a mechanikus fékek túlságosan harapósak, és bár a regeneratív fékezés mértéke fokozatokban állítható, még a legerősebb üzemmódban sem elég hatékony az egyenpedálos vezetéshez. A BE11 futóműve viszont puhább, mint amit ebben az árkategóriában megszoktunk, így komfortosabb, de a kormányzás lazasága – különösen egyenes haladásnál – már nehezebben magyarázható. Az autó vezethetősége tehát nem kiemelkedő, ám a kényelem szempontjából nem rossz választás.

Hatékonyság szempontjából a 86 kWh-s modell csupán közepesen teljesít: főként autópályán haladva 3,4 mérföld/kWh értéket mértünk, ami reálisan 400 kilométer körüli hatótávot jelent. Ez nem rossz, de a hasonló méretű versenytársak – például a Skoda Enyaq Coupé vagy a Peugeot E-3008 – jobban teljesítenek ezen a téren. Emellett ezek a riválisok lényegesen gyorsabban is tölthetők, hiszen akár 135–160 kW-tal is képesek energiát felvenni. A BE11 ezzel szemben maximum 80 kW-tal tölthető, és a gyártó a 20–70%-os töltési időt adja meg – szemben az iparágban megszokott 10–80%-os tartománnyal. Így a 86 kWh-s akku feltöltése 20-ról 70%-ra körülbelül 45 percet vesz igénybe, míg a kisebb, 72 kWh-s verzió esetén ez 36 perc. Otthoni, 7,4 kW-os fali töltővel a teljes feltöltés a nagyobb akkuval 13, a kisebbel 11 órát vesz igénybe.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük