Megtekintés 332/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Bár a biztosítási besorolások még nem ismertek, a BE11 mentesül a VED (útadó) és a londoni dugódíj alól – legalábbis 2025-ig. Emellett az adózási szempontok alapján is kedvezőbb, mint egy hagyományos belső égésű motorral szerelt SUV, így céges autóként is jó alternatíva lehet. A szakértői becslések szerint a BE11 az eredeti értékének körülbelül 46%-át tartja meg három év vagy 36 000 mérföld után, ami hasonló szinten van, mint például a Hyundai Kona Electric vagy a Kia Niro EV.

A dizájn és a belső tér inkább ismerős, mint különleges. Az utastér egyszerű és letisztult, de egyértelműen más gyártók dizájnelemeiből merít: a középkonzol gombsora, a fém hangszórórácsok és a dupla nyitható középső tárolórekesz például a Mercedes modelljeire emlékeztetnek, míg a műszerfalat átszelő álfa berakás és a 12,8 colos érintőképernyő kialakítása a Tesla Model Y-t idézi. Az anyaghasználat elsőre korrektnek tűnik, de inkább az MG modelljeihez hasonlítható, mintsem a prémium versenytársakhoz: az álfa, műbőr és krómozott elemek inkább látványosak, mint valóban minőségiek.

Az infotainment-rendszerben a 12,8 colos érintőképernyő megfelelően éles, de ha például az Android Auto teljes képernyős módban fut, a felbontás kicsit darabosnak tűnhet, ráadásul ekkor nem lehet a klímabeállításokat módosítani – ehhez vissza kell lépni a gyári rendszerbe, ami vezetés közben kifejezetten nehézkes. A hangrendszert a német Metz szállítja, és összességében kielégítően szól.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük