Amíg vársz ez is érdekelhet:
Mindkét akkumulátor csomag a jármű padlója alatt, a hátsó ülések alatt kapott helyet, így nem vesz el hasznos helyet az utastérből, és az alacsonyan elhelyezett tömeg a vezethetőség szempontjából is előnyös. Az elektromos energiát az első tengelyre szerelt villanymotor hasznosítja, amely az első kerekeket hajtja, ezáltal a Leaf elsőkerék-meghajtású autó marad. Az elrendezés nemcsak praktikusan kihasználja a helyet, hanem alacsony súlypontot is biztosít, ami stabilabb viselkedést eredményez kanyarokban.
Az évek során a Leaf kínálata is bővült: ma már háromféle felszereltségi szint közül választhatnak az érdeklődők. A belépőszintet a Visia képviseli, amely a legegyszerűbb, de a legalacsonyabb árkategóriában mozog. E fölött helyezkedik el az Acenta, amely már kényelmi és technológiai szempontból is többet nyújt, míg a kínálat csúcsán a Tekna áll, ami szinte minden elérhető extrát tartalmaz. Fontos tudni, hogy a nagyobb, 30 kWh-s akkumulátor kizárólag az Acenta és a Tekna kivitelekhez érhető el, így aki a hosszabb hatótávra vágyik, kénytelen a magasabb felszereltségű verziók közül választani.