Mindezek ellenére egy dolgot mégsem lehet elvitatni a Korandótól: az erő jelen van benne. A 176 lóerős teljesítmény révén, ha a vezető mélyebbre nyomja a gázpedált, az autó meglepően dinamikusan tud megindulni. A 400 Nm-es forgatónyomaték pedig különösen figyelemre méltó, hiszen ennek köszönhetően az autó még mindig jól teljesít olyan helyzetekben, ahol a nyers erő számít — például vontatásnál. És éppen ez lehet az a rés, ahol a Korando igazán megállja a helyét. A SsangYong gyártó hivatalos adatai szerint az autó akár két tonna tömegű utánfutót is képes vontatni, fékezetlen utánfutónál pedig 750 kilogramm a maximális határ, ami ebben a kategóriában elfogadható, sőt, az ár-érték arányt tekintve kifejezetten versenyképes. Ha tehát valaki nem városban, nem élményautóként használná a Korandót, hanem például egy lakókocsi vagy hajószállító utánfutó húzására, vidéki utakra, praktikus célokra, ott még mindig lehet benne ráció.